Karta PSZOK
Karta PSZOK to karta z tworzywa sztucznego, posiadająca indywidualny numer identyfikacyjny przypisany do nieruchomości.
Kartę będzie mógł otrzymać właściciel nieruchomości jednorodzinnej, a także właściciel lokalu w zabudowie wielorodzinnej - po przedstawieniu zaświadczenia od zarządcy nieruchomości potwierdzającego zamieszkiwanie w danym lokalu i objęciu lokalu opłatą. Indywidualna karta będzie przypisana do danej nieruchomości (w przypadku domów jednorodzinnych) lub mieszkania (w zabudowie wielorodzinnej). Jedną kartę właściciel nieruchomości otrzyma bezpłatnie po wcześniejszym złożeniu wniosku w UM Knurów przy ul. dr. Floriana Ogana 5 pok. 025.
Karta zostanie wydana tylko wówczas, jeśli właściciel nieruchomości posiada aktywną deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz nie posiada zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Wydawanie i korzystanie z karty odbywa się według zasad określonych w Regulaminie wydawania i korzystania z Karty PSZOK. Uzyskanie kolejnej karty (po uszkodzeniu lub utracie dotychczasowej) dla danej nieruchomości podlega opłacie w wysokosci 10,00 zł.
WAŻNE TERMINY
Od dnia 1 lutego 2023r. przyjmowane będą wnioski o wydanie karty PSZOK. W szczególności osoby, które w marcu zamierzają dostarczyć odpady do PSZOK powinny taki wniosek złożyć już w lutym.
W okresie marzec-kwiecień 2023r., będą funkcjonowały zarówno karty, jak i potwierdzenia papierowe.
Od dnia 1 maja 2023r. odpady w PSZOK będą przyjmowane tylko po okazaniu karty.
Wniosek o wydanie karty oraz Regulamin wydawania i korzystania z karty PSZOK są dostępne na stronie internetowej BIP UM Knurów oraz w UM Knurów przy ul. dr. Floriana Ogana 5 pok. 025 (niski parter Referat ds. Odpadów Komunalnych), tel.32 3392214(45), gdzie można uzyskać więcej informacji.
Źródło: https://knurow.bip.info.pl